sobota, 24 października 2015

CDMK: Październik - dwie książki


 Coś dla molów książkowych to taki pomysł na mini comiesięczną serię na moim blogu. Przegląd ciekawych książek, nowych i takich, które można wypożyczyć w bibliotekach. Tydzień temu zamówiłam dwie książki, (genialna ja czekałam z tym aż do ostatniej chwili i dostałam je po premierze).

 Elementarz stylu jest dziełem Katarzyny Tusk - poradnik o tym jak zyskać własny styl, szyk. Pokazuje, że obie te kwestie są dla każdego, jeśli przystosuję się do kilku uniwersalnych zasad. Posiada ona wiele obserwacji i praktycznych uwag wynikających także z doświadczeń autorki.



 Chciałabym przedstawić także drugą propozycję jaką jest książka twórcy Polimatów, popularyzatora nauki i historii Radosława KotarskiegoNic bardziej mylnego - opowiada o 50 popularnych mitach, które obala. Czy Napoleon był niski? Czy Wikingowie nosili hełmy z rogami? Kto wynalazł żarówkę? Na te właśnie pytanie odpowiada Radek w swojej książce.


 Jeszcze chciałabym Wam napisać o pewnej aplikacji na smartfona, właśnie związaną z czytaniem książek! Mowa o aplikacji strony LubimyCzytać.plW mobilnej wersji możesz tworzyć własną listę książek, dodawać je na wybrane półki we własnej wirtualnej biblioteczce - znajdziesz w niej także wiele pisarzy i autorów Twoich ulubionych książek, możesz także wykryć za pomocą kodu kreskowego książkę, którą posiadasz, a nawet dodawać zdjęcia Twoich faworytów książkowych. 

36 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje, nie słyszałam o tych książkach ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe książki, nigdy o nich nie słyszałam ^^ Na pewno przynajmniej jedną z nich przeczytam w wolnym czasie :D

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O, książka Radka musi się znaleźć w moich zbiorach!
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o żadnej z tych książek nie słyszałam :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zastanawiam się nad kupnem poradnika pani Tusk i chyba się skusze. ;) Masz bardzo ładne imię, imienniczko ! :*
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam ani jednego poradnika i mam nadzieję, że kiedyś spotkam Elementarz Stylu, bo z chęcią bym go przejrzała. :)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka Radka jest genialna! :)
    Dobranoc! :) ~~~~
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie elementarz stylu zdecydowanie wygrywa! Sama mam ochotę przeczytać :)

    3 lata bloga- KLIK! :)
    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten elementarz musi być świetny! Kupołabym sobie taka książkę ;) Śliczny koc! ;)

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego kochana! 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej drugiej ksiązce ale dzięki tobie wiem :)

    Zapraszam na nowego posta ! ♥ OFFICIAL PATTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super książki :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam już chyba gdzieś o tych książkach, ale wole takie z jakąś ciekawą historia, które casłkowicie mnie wciągną ;)
    ciekawa aplikacja :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Elementarz stylu prezentuje się bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  16. Czaję się na książkę Kasi Tusk, aktualnie czekam na poradnik od Red Lipstick Monster <3

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam na spotkaniu z Kasią, jest cudowna! Zapraszam do nas www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszę się wyposażyć w swój elementarz stylu :)
    Zapraszam na wyprzedaż szafy (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elementarz to najlepsza książka jaką ostatnio kupiłam!

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie czytałam tych książek, ale chyba je kupię i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam tych książek jeszcze:)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Elementarz stylu przyciągnął moją uwagę :)
    poleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. "Nic bardziej mylnego" wydaje się być ciekawe :) Aplikacja mobilna lubimyczytać jest zdecydowanie szybsza i sprawniejsza od wersji przeglądowej, acz pisanie w niej opinii nie należy do najszybszych :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!