piątek, 25 marca 2016

Wielkanoc



   Wiosnę mamy już od kilka dni. Wczoraj przynajmniej była śliczna pogoda - słońce i błękitne niebo. Dzisiejszy dzień, był pełen zadumy, refleksji i przemyśleń. Taki przynajmniej powinien był być. Ja jutro jedynie prześlę zdjęcia na empikfoto. (Zaczynam przygodę z Project Life). Kiedy już się z tym uporam - wyłączam telefon, laptop - telewizor. Chcę się skupić na priorytetach - na tym co jest teraz najważniejsze. Wam polecam zrobić to samo w miarę możliwości. Spędzajcie jak najwięcej czasu z rodziną - świętujcie i wypoczywajcie! Wesołych Świąt Wielkanocnych - przeżytych jak najlepiej!



9 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt!
    Bardzo kreatywne pisanki ;3

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje że przynajmniej tobie dobrze minęły święta.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszeczkę spóźnione wesołych świąt ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pisanki :* Sama je robiłaś? Zgadzam się z Tobą,święta najlepiej spędzać w rodzinnej atmosferze.Jeśli będziesz miała czas do zajrzyj do mnie,niedawno zaczęłam,ale myślę,że nie jest źle ;) pozdrawiam i dziękuję :*
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale bardzo mi się tutaj spodobało. Masz świetny styl pisania oraz dodajesz śliczne zdjęcia. Zdecydowanie obserwuję i czekam na więcej postów.
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się te pisanki!
    szkoda, że wcześniej tego nie zobaczyłam, mogłabym coś pozgapiać:))))))
    zyciowyitroszkudziwnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje pisanki nigdy nie są takie ładne :( Jestem kompletnym beztalenciem artystycznym.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w ,,kom/kom'' czy ,,obs/obs''.
Jeśli lubisz mój blog to go zaobserwuj, a jeśli nie masz konta google, ale wpadasz na mój blog, to po prostu zapisz sobie gdzieś adres. :)
Za każdy komentarz i każde wejście - dziękuję!